ابزارهای کسب‌وکار

ابزارهای کسب‌وکار

راینیک ابزار , کسب و کار خود را بهتر بشناسیم

در راینیک ابزار شما با ابزارهای متنوع بازاریابی و فروش و ابزارهایی جهت سنجش کسب و کارهای مختلف آشنا می‌شوید

راینیک مشاور دوست داره تجربیات و دانسته های خودش رو با شما به اشتراک بگذاره تا همه باهم بیشتر بدانیم ، موفق و موفق‌تر باشیم. در راینیک بلاگ می‌آموزیم مربی کسب و کار خود باشیم

دانش در انحصار هیچ کس نیست

باعث خوشحالیه در راینیک ابزار ابزارهای گوناگون کسب و کار رو با شما به اشتراک بگذاریم.

ابزارهای تخصصی فروش و بازاریابی ، راه اندازی و توسعه کسب و کار ، تحلیل فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی سازمان‌ها و خیلی مطالب مفید دیگه را در راینیک ابزار خواهید یافت. با ثبت نام در سایت و عضویت در راینیک خبر  همراه ما باشید. حضورتون رو ارج می‌نهیم و امیدواریم خوندنی‌های مفیدی رو اینجا بیابید و نظراتتون رو هم راجبشون بنویسید یا تجربه‌های مرتبط خودتون با اون نوشته رو برای دیگران هم به اشتراک بگذارید. یادگیری در همین رفت و برگشت آموخته‌ها و تجربه‌هاست. پس با ما و سایر خوانندگان از تحربیات موفقیت و شکست‌هاتون بگید.

ابزارهای فروش و بازاریابی

حدود ده سال پیش عمده افرادی که در امر فروشندگی مشغول بودن به ناچار وارد این حرفه شده بودند، اما امروز این سمت بیشتر در اختیار افرادی است که به این شغل و درآمدی که از نصیبشان می شود علاقه مندند! مربیگری فروش برای شمایی است که دلتان می خواهد بهترین فروشنده در شرکتتان باشید! می خواهید بدرخشید و شرکت ها برای داشتن شما سر و دست بشکنند! امروزه همه حرفه ای ها یک مربی دارند، برای داشتن یک مربی حرفه ای …

ابزارهای برنامه ریزی فروش

برنامه ریزی فروش سه ماهه، هماهنگی و انتخاب اسلحه های مناسب بازاریابی و تبلیغات، استخدام و انتخاب تیم فروش، تعامل با فروشندگان و … در صورتیکه همراه با یک مربی کاردان انجام پذیرند احتمال موفقیت بیشتری را نصیب سازمانتان خواهد کرد. قهرمانان بدون مربی به جایی نمی رسند! بعضی وقت ها فاصله تیم شما با موفقیت فقط یک اسلحه ارزان بازاریابی دیگر است.

ابزارهای راه اندازی کسب و کار

در راه اندازی یک کسب و کار شکست بخشی از مسیر پیروزی است. با مربی تلخی شکست تبدیل به انرژی راه اندازی از نو خواهد شد. مدل راینیک در راه اندازی کسب و کار مدلی است که توسط مربیان ما به دفعات تست شده و یقینا راه گشای شروع کسب و کارتان خواهد بود. مشاوره جوابگوی شما که می خواهید هم خودتان هم تجربه کنید و هم کمتر به بیراهه بروید نیست! پس هر چه زودتر یک مربی اختیار کنید.