درباره ما

راینیک مشاور ، یک تجربه نو

ما یه گروه جمع و جور مشاوره و مربیگری کسب و کار به شیوه اختصاصی خودمون هستیم. ما هم تا دلتون بخواد شکست خوردیم و توی خیلی از کسب و کارهایی که طی سال‌های حضورمون در بازار تجارت و کار ایران راه‌انداختیم طعم انواع شکست‌ها رو چشیده‌ایم. به شکست‌هامون هم افتخار می‌کنیم و سرمون رو بالا می‌پیریم چرا که از شکست‌هامون درس گرفته‌ایم و می‌گیریم و پذیرفته‌ایم لازمه هر موفقیتی چندین و چند با شکست خوردنه. فهمیدیم مشاوره هرچند خوبه و می‌تونه در موضوعات مشخص راهنما باشه اما موفقیت در کسب و کار احتیاج به یک همراه و همقدم داره! ما بهش می‌گیرم یک مربی کسب و کار خوب!

اصول مشاوره و مربیگری در راینیک

مثل هرکاری برای موفقیت لازمه عاشق کارت باشی. ما هم عاشق کارمون هستیم! عاشق زندگی هستیم و عاشق اینکه ببینیم تونستیم به یکی دیگه هم کمک کنیم زندگی بهتری بسازه

هنر یک مربی پیداکردن نقاط قوت شما و تشویق و تقویت اون نقاطه. گاهی مربی برای شناساندن نقاط قوت و ضعفتون سرتون داد و فریاد هم می‌زنه ، گفتیم که یه وقت به دل نگیرین!

مربیان راینیک شنوندگانی خوب هستند. چیزی که شما بیش از هر چیز بهش احتیاج دارید! کسی که بشنوه شما چی میگین واقعا کمه!

مربی یک دوست و همراه صمیمیه که در مقابل متربی مسئوله! مهمترین فرق مشاور و مربی کسب و کار هم همینه ، مربی خارج از جلسات و نشست‌ها هم شما رو پیگیری و مربیگری می‌کنه تا مطمئن بشه به اهدافی که خودتون تعیین کردید میرسید! ما با موبایل خاموش هم بالاخره پیداتون می‌کنیم

یک مربی کسب و کار خوب بیش از هر چیز باید حقیقت رو پیش روی مشتری بگذاره! در راینیک مشاور راستگویی مهم‌ترین ارزشه

مربی راینیک می‌دونه که شما بهتر از هرکسی تو کار خودتون متخصص هستید. فقط با سوال پرسیدن‌های به جا به شما کمک می‌کنه بهترین تصمیم رو بگیرید. مربی کسب و کار راینیک اهل قضاوت نیست!

مشتریان راینیک مشاور