مربیگری فروش و بازاریابی

مربیگری فروش و بازاریابی

مربیگری برگرفته از واژه انگلیسی coach است که احتمالا در تیم های ورزشی زیاد این واژه رو شنیدید. این همان واژه است با این تفاوت که این جا سخن از مربی کسب و کار است. واژه Coach با ریشه Coche در انگلیسی گذشته به معنی واگن یا گاری کاربرد داشته و معنای ادبی این واژه عبارت است از همراهی و همگامی فرد یا گروه برای رسیدن به هدف مشخص. ساده تر اینکه مربی کسی است که به شخص کمک می کنه تا با احتمال بیشتری به مقصد برسه و کارایی بیشتری از خودش به نمایش بذاره.

ریشه مربیگری در بعد مربیگری شخصی پیشتر نیز در بخش روابط یا شغل یابی وجود داشته. برای شغل یابی یا روابط بهتر با اطرافیان همواره کارشناسان روان شناسی در برنامه کاری خودشون داشتند اما مربیگری کسب و کار تا حدودی جدید تره. رقابت دنیای امروز و پیچیده شدن کسب و کار از عواملی اند که روز به روز بر شدت نیاز به مربی می افزایند

فروشنده حرفه‌ای برای موفقیت به یک مربی حرفه‌ای احتیاج داره درست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای

هر دوره شامل ۱۰ جلسه

هر جلسه ۵۰ دقیقه

مربیگری همراه با پرسش و پاسخ

همراه با ضبط صدا

تحویل صورتجلسه و گزارش جلسه

پیگیری وظایف به صورت تلفنی و ایمیلی

پاسخ گویی به سوالات تلفنی و ایمیلی

ثبت نام در خبر نامه

تا جلسه سوم میتوانید به هر دلیلی انصراف بدهید و کل هزینه شما مسترد خواهد شد

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

ابن دوره برای شماست که فروشنده خوبی هستید و می‌خواهید بهتر باشید. برای شماست که بازاریابی و فروش را دوست دارید و دوست دارید با دانش روز همراه باشید. توانایی‌های خود را در فروش و بازاریابی ارتقاء بدهید. از مشاورهایی که فقط خوب حرف زدن را بلد هستند خسته شده‌اید و انتظار دارید مربی همراه شما وارد گود بشود و برای موفقیت و شکست شما دل بسوزاند. ما آماده‌ایم! شما چطور؟

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

خدمات دیگر راینیک مشاور در این زمینه